N 1177/0/206-19 від 21.08.2019 р. “Щодо виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників в ОМС”

27.09.2019

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 21.08.2019 р. N 1177/0/206-19

Щодо виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників в ОМС

Директорат норм та стандартів гідної праці Міністерства соціальної політики України розглянув ваш лист і в межах компетенції повідомляє.

Постановою Кабінету Міністрів України “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” від 09.03.2006 р. N 268 (далі – постанова N 268) визначено умови оплати праці працівників органів місцевого самоврядування.

Пунктом 2 постанови N 268 надано право керівнику міської ради, у межах затвердженого фонду оплати праці установлювати доплату за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників таких самих категорій персоналу – до 50 відсотків посадового окладу за основною роботою з використанням для цього до 50 відсотків посадового окладу відсутнього працівника.

Під виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника слід розуміти заміну працівника, відсутнього у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, відрядженням, відпусткою, виконанням громадських обов’язків тощо, коли відповідно до чинного законодавства за ним зберігається робоче місце (посада).

Працівники виконують обов’язки тимчасово відсутнього працівника одночасно з виконанням своїх основних обов’язків у межах встановленої графіком роботи тривалості робочого дня.

Іншого постановою N 268 не передбачено.

Одночасно зазначаємо, що листи Міністерства не є нормативно-правовими актами, за своєю природою вони мають інформаційний, роз’яснювальний та рекомендаційний характер і не встановлюють нових правових норм.

Керівник експертної групи з питань договірного регулювання
оплати праці та доходів від зайнятості Директорату         Б. Оверковський

Поділитися:

Написати коментар