Щодо листа Мінсоцполітики від 16.12. 2015 р. N 19113/0/14-15/13

18.12.2015

Щодо листа Мінсоцполітики від 16.12. 2015 р. N 19113/0/14-15/13

У зв’язку з виникненням у фахівців великої кількості запитань відносно положень “новоствореної” Кабінетом Міністрів України постанови від 09.12. 2015 р. № 1013 “Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів” (далі – Постанова) Міністерство соціальної політики 16 грудня 2015 року розповсюдило свого листа N 19113/0/14-15/13 “Щодо застосування постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2015 р. № 1013”(далі – Лист).

В Листі Мінсоцполітики дало роз’яснення стосовно застосування на практиці деяких проблемних положень Постанови, зокрема, щодо підвищення на 25 відсотків посадових окладів керівних працівників, спеціалістів і службовців виконавчої влади, місцевого самоврядування, прокуратури та інших органів, посадові оклади працівників яких не підвищувались з 2008 року.

Нижче за текстом наводимо цитати із цих двох документів.

Відповідно до пп.3 п.1 Постанови уряду “… підвищуються на 25 відсотків посадові оклади керівних працівників, спеціалістів і службовців, розміри яких затверджено:
– додатками 1—37, 431, 432, 48—55 до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” (Офіційний вісник України, 2006 р., № 10, ст. 632);…”.

В Листі Мінсоцполітики йдеться, що “… підвищенню на 25 відсотків підлягають посадові оклади, встановлені в штатних розписах, у розмірах згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 482 „Деякі питання оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів, що фінансуються з бюджету”, якою установлено, що у разі, коли розмір посадового окладу працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів, що фінансуються з бюджету, нижчий ніж визначений законом розмір мінімальної заробітної плати, посадовий оклад установлюється на рівні відповідного розміру мінімальної заробітної плати”.

Тобто Кабмін постановляє підвищити на 25 відсотків посадові оклади, розміри яких затверджено додатками 1—37, 431, 432, 48—55 до постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. № 268, а Мінсоцполітики пропонує нам підвищити на 25 відсотків посадові оклади, встановлені в штатних розписах, у розмірах згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 482.

Наприклад, уряд постановляє підвищити на 25 відсотків посадовий оклад спеціаліста сільської ради, розмір якого, з урахуванням всіх раніше діючих підвищень затверджено додатком 54 до постанови КМУ від 09.03.2006 р. № 268 і складає 963 грн. (963 х 125 : 100 = 1203,75 = 1204 грн., але не менше 1378 грн.).

Мінсоцполітики роз’яснює що необхідно підвищити на 25 відсотків посадовий оклад, встановлений йому в штатному розписі, у розмірі згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 482, тобто 1378 грн. (1378 х 125 : 100 = 1722,50 = 1723 грн.).

Шановні добродії, напевне всім нам стало зрозумілим те, що роз’яснення Мінсоцполітики істотно відрізняється від позиції уряду щодо того, які посадові оклади підлягають підвищенню з 1 грудня 2015 р.

У нас склалось таке враження, що працівники Мінсоцполітики, які брали участь у розробці Листа (напевне вони допомагали розробляти і проект Постанови уряду) не являються справжніми фахівцями своїх справ і у нас виникають сумніви з приводу того, чи можна надалі покладатись на їх компетентність.

Раніше хоч у своїх листах вони попереджали, що “Листи Мінсоцполітики України не є нормативно-правовими актами, вони носять інформаційний, рекомендаційний характер і не встановлюють нових правових норм”, а тепер і без цього запису всім стає зрозумілим безвідповідальний характер їх дій.

Поділитися:

Інші статті:

Написати коментар


Advertisment ad adsense adlogger