Чи обов’язково укладати трудовий договір про прийняття працівника на роботу в письмовій формі?

11.10.2015

Чи обов’язково укладати трудовий договір про прийняття
працівника на роботу в письмовій формі?

Відповідно до частини третьої ст. 24 КЗпПУ працівник не може бути допущений до роботи без укладення з ним трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням працедавця, та повідомлення про це установленим порядком Державної фіскальної служби України та її територіальних органів.

Порядок повідомлення ДФСУ та її територіальних органів про прийняття працівника на роботу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року N 413 (далі – Постанова N 413).

Як КЗпПУ, так і Постанова N 413 не дають чіткої відповіді на питання, яке хвилює багатьох суб’єктів господарювання, чи обов’язково укладати трудовий договір з працівником про прийняття на роботу у письмовій формі?

Державна фіскальна служба України не змогла дати відповіді на це питання і у своєму листі від 25.09.2015 р. N 20367/6/99-99-10-03-01-15 запропонувала звернутися щодо цього до Міністерства соціальної політики України.

Що ж, роз’яснень з цього питання будемо чекати від фахівців Мінсоцполітики.

Поділитися:

Написати коментар


Advertisment ad adsense adlogger