Лист МОНУ від 24.04.2019 р. № 6/41-19 “Щодо оплати корекційно-розвиткових занять (послуг)”.

04.09.2021

Міністерство освіти і науки України
Директорат інклюзивної та позашкільної освіти
Лист
від 24.04.2019 р. № 6/41-19
Щодо оплати корекційно-розвиткових занять (послуг)

Директоратом інклюзивної та позашкільної освіти розглянуто Ваші електронні звернення від 28 лютого та від 11 березня 2019 року, надіслані листом Міністерства фінансів України від 11.03 2019 р. № 07010-05-10-/6767 (вхідний МОН від 11.04.2019 р. № С-3026/0-19) щодо оплати корекційно-розвиткових занять (послуг) за цивільно-правовими договорами та в межах компетенції повідомляємо.

Відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 р. № 88 (із змінами) (далі – Порядок), кошти субвенції спрямовуються на оплату за проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг), що визначені індивідуальною програмою розвитку, особам з особливими освітніми потребами, які здобувають освіту в інклюзивних класах (групах) закладів дошкільної та загальної середньої освіти.

Оплата праці фахівців за проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) здійснюється за ставками погодинної оплати праці працівників усіх галузей економіки за проведення навчальних занять у розмірах, передбачених для доцента або кандидата наук, які проводять навчальні заняття з учнями шкіл, установленими в додатку 5 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298, підвищеними на 20 відсотків за роботу з особами з особливими освітніми потребами.

Відповідні зміни щодо підвищення ставки погодинної оплати праці за роботу з особами з особливими освітніми потребами на 20% внесені постановою Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 р. № 129.

Враховуючи зазначене, на сьогодні ставка погодинної оплати праці за проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) підвищується на 20% і становить 78,38 грн. за одне корекційно-розвиткове заняття (1921 х 3,4 х 120%).

Інші виплати (підвищення за педагогічне звання, надбавка за вислугу років і за престижність педагогічної праці, інші надбавки і доплати), не зазначені у Порядку, при оплаті праці фахівцям за проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) не здійснюються.

Відповідно до Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженого наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 28.06.1993 р. N 43, педагогічна робота на умовах погодинної оплати праці в обсязі не більш як 240 годин на рік не є сумісництвом.

На відміну від роботи за сумісництвом, яка виконується лише у вільний від основної роботи час, педагогічна робота з погодинною оплатою праці в обсязі не більше 240 годин на рік може виконуватись в межах основного робочого часу, з дозволу керівника державного підприємства, установи, організації, без утримання заробітної плати за основною посадою.

Генеральний директор директорату                            Валентина Хіврич

Корецька Н.О. 481 – 47 – 64

————–

Інші статті:

коментарі 42

  1. ірина :

    Доброго дня. Підкажіть будь ласка норму робочого часу медичної сестри інклюзивно-ресурсного центру.

    • Admin :

      Для медичних працівників чинним законодавством (ст.51 КЗпП та ст.7 Основ законодавства України про охорону здоров’я) встановлено скорочену норму робочого часу.

      Для медичних працівників, які працюють у нормальних умовах праці, наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.05.2006 р. № 319 “Про затвердження норм робочого часу для працівників закладів та установ охорони здоров’я” установлено конкретні норми робочого часу, а саме: тривалість робочого тижня медичних сестер – 38,5 годин.

      Для працівників, які працюють у шкідливих та важких умовах праці, постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2001 р. № 163 “Про затвердження Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня” встановлено скорочену норму робочого часу.

      Інклюзивно-ресурсні центри не значаться в цьому Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці.

  2. Ірина :

    Чи потрібно заключати договір з вчителем логопедом на проведення корекційно-розвиткових занять з дитиною в інклюзивні групі, якщо він є працівником садочка, чи йому просто встановити надбавку за роботу в інклюзивній групі? Як табелювати?

    • Admin :

      Так, потрібно. Порядок залучення педагогічних працівників для проведення корекційно-розвиткових занять з особам з особливими освітніми потребами та оплати таких занять передбачений постановою КМУ від 14 лютого 2017 р. № 88. З постановою № 88 можна ознайомитись за посиланням http://www.zarplata.co.ua/?p=9953 Такі заняття не табелюються. Оплата таких занять здійснюється за актами виконаних робіт.

      Такі заняття (в обсязі до 240 годин на рік) логопед, з дозволу керівника ЗДО, може проводити в межах свого основного робочого часу без утримання заробітної плати за основною посадою. Про це йдеться у цьому листі МОНУ від 24.04.2019 р. № 6/41-19.

      Крім того логопедам за часи роботу в інклюзивних групах здійснюється доплата у граничному розмірі до 20% посадового окладу згідно постанови КМУ від 25.08.2004 р. № 1096 і виплачується підвищення до посадового окладу у розмірі 20% за роботу в групах для дітей, які мають вади у фізичному чи розумовому розвитку, потребують особливих умов виховання або тривалого лікування, згідно з абзацом другим підпункту «в» пункту 28 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 р. N 102.

      Підвищення посадових окладів педагогічних працівників здійснюється тільки за години роботи в таких групах.

      • Женя :

        Що мається наувазі “за час роботи в інклюзивні групі здійснюється доплата” корекційно-розвиткові заняття це неє час роботи в інклюзивні групі?Чи за час роботи з дітьми без ООП мають доплачувати до 20% лише через то шо вони є вихованцями інклюзивної групи?

        • Admin :

          1. Мається на увазі, що доплата за роботу в інклюзивних групах здійснюється педагогічним працівникам та помічникам вихователів тільки за години роботи в цих групах.

          2. Ні, корекційно-розвиткові заняття з особами з ООП проводяться окремо від основних занять в групах, за договорами цивільно-правового характеру і оплачуються також окремо, за актами виконаних робіт.

          3. Доплата в граничному розмірі до 20% посадового окладу здійснюється не за роботу з дітьми з ООП, а за роботу в інклюзивних групах.
          Конкретний розмір доплати встановлює керівник закладу, ураховуючи кількість осіб з ООП у групі, складність порушення розвитку дітей, рівень відповідальності та обсяг роботи кожного працівника, який працює з такими дітьми, тощо.
          В інклюзивній групі може виховуватись від 1 до 3 діток з ООП. Якщо, наприклад, в інклюзивній групі, де виховується одна дитина з ООП, яка звільнена від занять з фізкультури, проводить заняття інструктора з фізкультури, то йому така доплата не проводиться.

  3. Женя :

    Вчитель-логопед майже ніколи не працює з цілою групою дітей, він працює з підгрупами або індивідуально. У інклюзивній групі 2 дітей з ООП, у кожного з них рекомендовано по 2 години кор.-розвитк. занять, це щодня по 25 хв. Скільки взагальному на день вч.логопед має займатися з такими дітьми. І якою повинна бути його доплата.

    • Admin :

      У вашому випадку розділіть роботу вчителя-логопеда в ЗДО за двома напрямками. Це його робота в садочку згідно штатного розпису і проведення ним коррекційно-розвиткових заняття з дітками з ООП.

      Комплектування штатних розписів закладів дошкільної освіти посадою вчителя-логопеда здійснюється відповідно до Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів, затверджених Наказ Міністерства освіти і науки України від 04.11.2010 р. N 1055. Відповідно до пункту 3 розділу III ТШН № 1055 для дітей з порушеннями мови вводиться по 1 штатній одиниці учителя-логопеда на кожну таку групу. Тобто, якщо в садочку створені логопедичні групи, то на кожну таку групу в штатний розпис садочка вводиться одна штатна посада учителя-логопеда.

      Якщо в садочку не створено логопедичні групи, а створені інклюзивні групи, то в такому разі комплектування ЗДО посадою учителя-логопеда здійснюється відповідно до пункту 4 розділу III ТШН № 1055, згідно якого для дітей з порушеннями зору, слуху, опорно-рухового апарату, з розумовою відсталістю, із затримкою психічного розвитку, у яких виявлено мовленнєві порушення, вводиться 1 штатна одиниця учителя-логопеда на кожні 10 дітей з тяжкими порушеннями мовлення (ринолалія, заїкуватість, загальне недорозвинення, алалія, афазія, дизартрія) або на кожні 12 дітей з фонетико-фонематичним недорозвиненням, дислалією.

      Педагогічне навантаження учителя-логопеда ЗДО складає 20 годин викладацької роботи на тиждень на 1,0 ставку, або 4 години в день при п’ятиденному робочому тижні (20:5). Отже, якщо учителя-логопеда було прийнято в садочок, наприклад, на 1,0 ставку, то він повинен відпрацювати в день 4 години, якщо його, наприклад, прийнято на 0,5 ставки, то в день він повинен відпрацювати 2 години в день.

      Крім роботи за штатним розписом учитель-логопед також може бути задіяний для проведення коррекційно-розвиткових занять з дітками з ООП, які проводяться за окремими договорами цивільно-правового характеру. Проведення коррекційно-розвиткових занять передбачено постановою КМУ від 14.02.2017 р. № 88. Згідно з листом МОНУ від 24.04.2019 р. № 6/41-19 такі коррекційно-розвиткові заняття можуть проводитись у робочий час педагогічного працівника, тобто разом з проведенням ним занять за штатним розписом. Але таке проведення коррекційно-розвиткових занять в межах основного робочого часу не повинно перевищувати 240 годин на рік. У такому разі йому виплачується і заробітна плата за посадою в повному розмірі, і винагорода за проведення ним коррекційно-розвиткових занять згідно укладеного ним договору.

  4. Вікторія :

    Чи потрібно з 01 грудня 2021р.(підвищення з/пл) збільшувати розмір оплати за послуги за одне корекційно-розвиткове заняття?

    • Admin :

      Так, потрібно. Оплата праці фахівців за проведення корекційно – розвиткових занять здійснюється за ставкою погодинної оплати праці у розмірі, передбаченому для доцента або кандидата наук, які проводять навчальні заняття з учнями шкіл, установленою в додатку 5 до постанови КМУ від 30.08.2002 р. № 1298, підвищеною на 20 відсотків за роботу з особами з особливими освітніми потребами.

      Згідно з додатком 5 до Постанови № 1298 розмір погодинної оплати праці визначається, як добуток посадового окладу працівника I тарифного розряд і ставки погодинної оплати у розмірі 3,4%

      З 01.12.2021 р. посадовий оклад працівника I тарифного розряд передбачений постановою КМУ від 20 січня 2021 року № 29 у розмірі 2893 грн.

      Ставка погодинної оплати праці фахівця за проведення корекційно – розвиткових занять з 01.12.2021 р. складатиме 118, 03 грн. (2893 х (3,4% х120:100=4,08%)).

  5. Наталія :

    Добрий день! Як порахувати кількість годин і оплату праці за корекційні заняття:наприклад у 2 класі є 2 учні з однією і тією ж нозологією.Мають бути індивідуальні чи групові заняття. як рахувати їх кількість при груповому занятті?

    • Admin :

      Тривалість групового корекційно-розвиткового заняття становить 35-40 хвилин, індивідуального — 20-25 хвилин. Скорочена тривалість корекційно-розвиткових занять не є підставою для зменшення оплати за їх проведення.

      Відповідно до пункту 11 Порядоку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженому постановою КМУ від 15.08.2011 р. № 872, групи наповнюваністю два – шість учнів комплектуються з урахуванням однорідності порушень та рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації.

  6. Ганна :

    Поясніть, будь ласка, одне музичне заняття в інклюзивній групі рахується, як година чи похвилинно?

    • Admin :

      Відповідно до п. 64 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом МОНУ від 15.04.1993 р. N 102, ставки заробітної плати педагогічних працівників встановлюються виходячи із затрат робочого часу в астрономічних годинах (60 хвилин). Короткі перерви, передбачені між уроками, заняттями, лекціями, є робочим часом педагогічного працівника. Тривалість уроків і перерв встановлюється відповідно до положення про навчальний заклад.

      Відповідно до пункту 5 Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів, затверджених наказом МОНУ від 04.11.2010 р. N 1055, у штатних розписах дошкільних навчальних закладів передбачається посади музичного керівника з розрахунку 0,25 штатної одиниці на одну групу.

      Це означає, що якщо, наприклад, в закладі дошкільної освіти музичний керівник проводитиме заняття в двох інклюзивних групах, то підвищення окладу на 20% і доплата за роботу в інклюзивних групах у розмірі 20% йому буде здійснюватись лише на 0,5 посадового окладу (0,25 х 2) і тільки за години роботи в цих групах. За проведення занять в логопедичній групі так само, але без виплати доплати, тільки підвищення окладу на 20%.

  7. Леся :

    Доброго дня! Працюю вчителем логопедом у ЗДО. Станом на 01.01.2022р. в закладі виховується 7 дітей з ООП. Відповідно до рівнів підтримки, визначених командою психолого-педагогічного супроводу, визначена кількість занять для вчителя-логопеда, а саме 14 занять в тиждень. Відповідно до цього, директором закладу заключено цивільно-правовий договір щодо надання корекційних послуг логопедом у кількості 56 занять в місяць. Як повинні проводитись ці заняття та у якому розмірі їх повинні оплатити? За попереднім поясненням директора ЗДО за цивільно-правовою угодою вони можуть оплатити не більше 1,5 заняття на одну дитину в тиждень.

    • Admin :

      Оплата праці фахівців, які проводять (надають) психолого-педагогічні і корекційно-розвиткові заняття (послуги) здійснюється за рахунок і в межах суми субвенції, яка надається з державного бюджету України на такі цілі.

      Крім того оплата праці фахівців, які проводять (надають) такі заняття (послуги) обмежується 240 годинами на рік.

      Організація надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги) дітям з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти передбачена Порядком організації інклюзивного навчання у закладів дошкільної освіти, затвердженим постановою КМУ від 10 квітня 2019 р. № 530.

      Додаткові психолого-педагогічні і корекційно-розвиткові заняття (послуги) проводяться (надаються) відповідно до індивідуальної програми розвитку осіб з особливими освітніми потребами з урахуванням рекомендацій інклюзивно-ресурсного центру.

      Порядок плати праці фахівців за проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) передбачений Порядком та умовами надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 р. № 88

      • Наталія :

        А що робити, якщо бухгалтер сказав, що не вистачило коштів із субвенції і просто не виплатив кошти за 67 годин проведених корекційних занять з дитиною ООП ? За актом виконаних робіт.

        • Admin :

          Оплата праці фахівців, які проводять (надають) психолого-педагогічні і корекційно-розвиткові заняття (послуги) здійснюється за рахунок і в межах суми субвенції, яка надається з державного бюджету України на такі цілі.

          Це передбачено Порядком та умовами надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 р. № 88

          Отже, при плануванні надання психолого-педагогічних та корекційно -розвиткових послуг (допомоги) дітям з особливими освітніми потребами, вимоги Порядку № 88 закладами освіти потрібно враховувати.

  8. Ася :

    Що робити, якщо керівником закладу не встановлено доплату за роботу в інклюзивних класах для вчителів – предметників? Це, кажуть, благодійність.

    • Admin :

      Ніяка це не благодійність. Виплата доплати передбачена постановою КМУ від 28 грудня 2021 р. № 1391. Відповідно до цієї постанови педагогічним працівникам та помічникам вихователів у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти за роботу в інклюзивних класах (групах) проводиться доплата у розмірі 20 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати) працівника. Доплата за роботу в інклюзивних класах (групах) встановлюється педагогічним працівникам та помічникам вихователів, які працюють в інклюзивному класі (групі), тільки за години роботи в інклюзивному класі (групі).

      Для захисту своїх прав звертайтесь до вашої профспілки.

  9. Ірина :

    На який термін складається договір по корекційно-розвитковим заняттям і чи потрібно подавати з січня повідомлення в податкову?

    • Admin :

      1. Корекційно-розвиткові заняття проводяться фахівцями із числа працівників закладу освіти та у разі потреби – додатково залученими фахівцями, з якими заклад освіти або відповідний орган управління освітою укладають цивільно-правові договори за зразком, наведеним у додатку 3 до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.02.2017 р. № 88.

      Згідно із зразком Типового договіру на проведення (надання) психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) такі договори можуть укладатись на будь-який термін, залежно від індивідуальних програм розвитку осіб з особливими освітніми потребами.

      Оплата таких робіт здійснюється щомісяця на підставі актів приймання проведених (наданих) психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг), які підписуються замовником і виконавцем.

      2. Кабінет Міністрів України 28.12.2021 р. прийняв постанову № 1392, якою внесено зміни до «Порядку повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу», затвердженого постановою КМУ від 17.06.2015 р. N 413. Відповідно до цих змін з 1 січня 2022 року роботодавці повинні також надавати повідомлення про прийняття працівника на роботу за цивільно-правовими договорами.

  10. Доброго дня! Я працюю практичним психологом в ЗДО. У нас 10 груп, з них 2 логопедичні та 3 інклюзивні, яке в мене має бути педагогічне навантаження?

    • Admin :

      Згідно зі статтею 30 Закону України «Про дошкільну освіту» педагогічне навантаження практичного психолога становить 40 годин на тиждень на 1,0 ставку, практичного психолога закладу дошкільної освіти (ясел-садка) компенсуючого типу та з інклюзивними групами – 20 годин на тиждень на 1,0 ставку.

      Якщо ви працюєте у закладі дошкільної освіти (ясла-садок), в якому є інклюзивні групи, то цей ЗДО буде вважатись закладом дошкільної освіти комбінованого типу. Ваше педагогічне навантаження при роботі в такому закладі на тиждень на 1,0 ставку становитиме 20 годин.

      Щодо педагогічного навантаження практичного психолога закладу дошкільної освіти комбінованого типу читайте на нашому сайті лист МОНУ від 22.09.2020 р. № 1/11 – 6311 за посиланням http://www.zarplata.co.ua/?p=10560

  11. Марія :

    Добрий день! Працюю вчителем-логопедом у дитячому садку з інклюзивними групами. Згідно з висновком інклюзивно-ресурсного центру маю проводити 8 годин корекційних занять з вихованцями інклюзивних груп на тиждень. Тривалість одного заняття – 30 хв. Як розраховується облік мого робочого часу: 1 година = 1 заняття, чи 1 година – 2 заняття по 30 хвилин (тоді всього 16 занять на тижень)?

    • Admin :

      Відповідно до Наказу МОН від 20.04.2015 р. № 446 “Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності” для дітей віком від 1 до 3 років проводяться заняття тривалістю до 10 хвилин.
      Тривалість одного заняття:
      – у молодшій групі – не більше 15 хвилин;
      – у середній – 20 хвилин;
      – у старшій – 25 хвилин.

      Відповідно до абзацу 2 підпункту “з” пункту 64 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 р. № 102, ставки заробітної плати педагогічних працівників встановлюються виходячи із затрат робочого часу в астрономічних годинах (60 хвилин). Короткі перерви, передбачені між уроками, заняттями, лекціями, є робочим часом педагогічного працівника.

      Тривалість вашого одного заняття розраховується в астрономічних годинах, тобто 1 година = 1 заняттю.

  12. ЯРОСЛАВ :

    Доброго дня! Чи поширюється підстава ЗПЗ055Е1 (Працівники освіти за наявності спеціального стажу роботи за Переліком, що затверджується у порядку, який визначається постановою Кабінету Міністрів України від 04 листопада 1993 року №909 «Про перелік закладів і установ освіти, охорони здоров’я та соціального захисту і посад, робота на яких дає право на пенсію за вислугу років») на проведення корекційно-розвиткових занять вчителю-логопеду, які проводяться за договорами цивільно-правового характеру? Дякую!

    • Admin :

      Умови роботи і оплати корекційно – розвиткових занять передбачені Порядком та умовами надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 р. № 88.

      Перелік фахівців, які можуть проводити (надавати) додаткові психолого-педагогічні і корекційно-розвиткові заняття (послуги) з особами з особливими освітніми потребами у закладах освіти, визначено у додатку 5 до Порядку № 88.

      До таких фахівців відносяться ті з них, які здобули відповідний ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) у галузі знань, та/або ті фахівці, що мають професійну кваліфікацію.

      У даному списку, зокрема, значаться фахівці, які здобули відповідний ступінь вищої освіти за спеціальністю 016 Спеціальна освіта (логопедія), а також ті, що мають професійну кваліфікацію 2340 Вчитель-логопед.

      Таким чином, якщо фахівець відповідає вимогам Переліку № 88 (додаток 5 до Порядку № 88) то він може бути залучений для проведення корекційно – розвиткових занять з дітьми з ООП з відповідною оплатою праці за таку роботу.

      Дивіться Перелік № 88 за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/88-2017-п#n83

  13. Доброго дня! Працюю вчителем-логопедом логопедичного пункту при школі та проводжу корекційно-розвиткові заняття за цивільно-правовими угодами. Відділ освіти хоче закрити логопедичні пункти, натомість, ввести в штат школи посади вчителів-логопедів. Чи може вчитель-логопед в штаті школи працювати з дітьми початкових класів(функції логопедичного пункту) та проводити корекційно-розвиткові заняття за договорами цивільно-правого характеру? Чи відповідно до норм, прописаних в наказі МОН від 01.02.2018 № 90, вчитель-логопед якраз і вводиться до штату шкіл тільки для проведення корекційно-розвиткових занять?

    • Admin :

      Із зміною в штатному розписі школи для вас умови оплати праці не зміняться. Ви так само як і раніше на штатній посаді вчителя-логопеда будете отримувати заробітну плату згідно з трудовим договором і крім того так само за договором цивільно-правового характеру будете отримувати винагороду за проведення корекційно-розвиткових занять.

      Інша річ, що можуть ввести в штат не 1,0 ставку вчителя-логопеда, а 0,5 ставки, як про це йдеться в наказі МОН від 01.02.2018 № 90: “У школах, в яких навчання дітей з особливими освітніми потребами організоване в інклюзивних класах, для проведення корекційно-розвиткових занять, що визначені індивідуальною програмою розвитку, можуть вводитись посади вчителів-дефектологів (вчителя-логопеда, сурдопедагога, тифлопедагога, олігофренопедагога) за наявності навантаження не менше ніж 9 навчальних годин на тиждень, виходячи з норми на ставку 18 навчальних годин на тиждень.”

      Кількість ставок залежатиме від кількості годин за робочими навчальними планами, розробленими на основі Типової освітньої програми.

  14. Алла :

    Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно табелювати корекційно-розвиткові години. Наприклад, практичний психолог в ДНЗ має 3 корекційно розвиткові години на тиждень. Тобто з дитиною середньої групи вона займається три рази в тиждень (понеділок, середа, п’ятниця) по 20 хв. У табелі я ставлю у ці дні : понеділок Р/1, середа Р/1, п’ятниця Р/1? Дякую.

    • Admin :

      Умови роботи і оплати корекційно – розвиткових занять передбачені Порядком та умовами надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 р. № 88.

      Порядком № 88 не передбачено ведення якихось табелів обліку корекційно-розвиткових годин.

      Відповідно до умов Типового договіру на проведення (надання) психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (додаток 3 до Порядку № 88) замовник щомісяця здійснює оплату на підставі актів приймання проведених (наданих) психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг), що підписані замовником і виконавцем.

  15. Оля :

    Працюю психологом у школі і маю корекційно-розвиткові години. Як правильно їх оформити. Раніше їх було меньше, але зараз добавилось багато дітей і тепер у тиждень 17 годин КРЗ. Виходячи з норми 240 годин на рік в межах робочого часу, то це половина з цих занять. Іншу частину при складанні графіку КРЗ потрібно записувати та проводити у після робочий час? Дякую!

    • Admin :

      Відповідно до Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, затвердженого наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України від 28.06.1993 р. N 43, педагогічна робота на умовах погодинної оплати праці в обсязі не більш як 240 годин на рік не є сумісництвом. Відповідно до цього ви не можете проводити корекційно-розвиткові заняття понад 240 годин на рік. Загальна кількість оплачуваних корекційно-розвиткових годин не повинна перевищувати 240 годин на рік.

      • Оля :

        Добрий день! Працюю в школі психологом, маю 17 годин у тиждень.
        А якщо я маю теоретично близько 500 годину рік, але фактично проведених (хвороби, невідвідування учнями занять) виходить менше 240 годин, тоді як діяти?
        Дякую!

        • Admin :

          Загальна кількість корекційно-розвиткових занять не повинна перевищувати 240 годин на рік. Мається на увазі не планове, а фактичне проведення занять. У такому разі при складанні графіку КРЗ всі планові години, тобто і понад 240 годин на рік, можете записувати в межах свого робочого часу. Оплата передбачена не більше 240 годин на рік.

  16. Світлана :

    Добрий день. Працюю практичним психологом в ліцеї, в якому 21 клас із них 18 інклюзивних. Чи маю я право отримувати доплату 20% за роботу( профілактичну, просвітницьку, діагностичну, превентивну) в цих класах? Дякую за відповідь.

    • Admin :

      Відповідно до постанови КМУ від 28 грудня 2021 р. № 1391 педагогічним працівникам та помічникам вихователів у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти встановлюється доплата за роботу в інклюзивних класах (групах) у розмірі 20 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати).

      Відповідно до Переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ від 14 червня 2000 p. № 963, посада практичного психолога відноситься до педагогічних працівників.

      Враховуючи вищезазначене, за умови роботи в інклюзивних класах (групах) з дітьми з ООП, практичному психологу може бути встановлена така доплата.

      Доплата за роботу в інклюзивних класах (групах) встановлюється педагогічним працівникам та помічникам вихователів, які працюють в інклюзивному класі (групі), тільки за години роботи в інклюзивному класі (групі).

  17. Юлія :

    Доброго вечора. Працюю практичним психологом в ЗДО, в якому 7 груп, 4 з яких – інклюзивні.Чи маю я право на отримання доплати, передбаченої постановою КМУ від 28 грудня 2021 р. № 1391. (за проведення в інклюзивних групах діагностичної, корекційної, профілактичної, просвітницької роботи). Дякую.

    • Admin :

      Відповідно до постанови КМУ від 28 грудня 2021 р. № 1391 педагогічним працівникам та помічникам вихователів у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти встановлюється доплата за роботу в інклюзивних класах (групах) у розмірі 20 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати).

      Відповідно до Переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ від 14 червня 2000 p. № 963, посада практичного психолога відноситься до педагогічних працівників.

      Враховуючи вищезазначене, за умови роботи в інклюзивних класах (групах) з дітьми з ООП, практичному психологу може бути встановлена така доплата.

      Доплата за роботу в інклюзивних класах (групах) встановлюється педагогічним працівникам та помічникам вихователів, які працюють в інклюзивному класі (групі), тільки за години роботи в інклюзивному класі (групі).

  18. Олена :

    Доброго ранку! Працюю практичним психологом в закладі освіти, проводжу КРЗ з дітьми ООП (6 годин на тиждень), але на жаль оплачують тільки за дві години. Питання:субвенція надається тільки на дві години? Чи можливо довести той факт що відпрацьовані мною години мають бути оплачені

    • Admin :

      Субвенція надається не конкретно на кожного працівника. Порядок проведення групових або індивідуальних корекційно-розвиткових занять для учнів з особливими освітніми потребами визначений у Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872. Оплата за проведені додаткові психолого-педагогічні і корекційно-розвиткові заняття здійснюється щомісяця на підставі актів приймання проведених додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять.

Написати коментар